نحوه تمیز کردن کویل یخچال جنرال الکتریک

کویل یخچال چیست؟

لوله هایی پشت یخچال قرار دارد که وظیفه دارند گرما را به محیط منتقل کنند،به مرور زمان ممکن است روی این لوله ها را گرد و غبار بپوشاند، پس در این صورت یخچال نمی‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد و عمل انتقال گرما به محیط، به صورت صحیح انجام نمی‌شود و این امر سبب می‌شود به موتور یخچال فشار زیاد تری وارد شود و در نتیجه باعث بروز مشکلاتی در یخچال می‌شود.

پس برای اینکه بتوانید عمر مفید یخچال را افزایش دهید و از خراب شدن آن جلوگیری کنید باید لوله های کویل که در پشت یخچال قرار دارند را تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن کویل یخچال جنرال الکتریک:

به طور کلی دو مکان وجود دارد که می توانید کویل های یخچال خود را پیدا کنید. یا در زیر یخچال قرار دارند از جلو یا در پشت یخچال قابل دسترسی هستند.

1- قبل از شروع این کار یخچال خود را از برق بکشید.

2- لوله های کویل یخچال را پیدا کنید.

3- پنجره مشبک یا صفحه دسترسی را بردارید تا لوله های سیم‌پیچ مانند را ببینید.

4- به کمک جاروبرقی روی لوله های کندانسور را تمیز کنید و سپس با استفاده از برس تمیز کننده آلودگی، گرد و غبار باقی  ماندهرا از روی لوله ها و سیم پیچ پاک کنید. توجه داشته باشید که هیچ گونه فشاری به لوله ها وارد نشود.

5-یخچال را دوباره به برق وصل کنید.

به همین راحتی یخچال شما پس از این تمیزکاری بهتر کار می کند ، بهتر خنک می شود و بنابراین از غذا و مواد داخلش بهتر محافظت می کنید. ارزش چند دقیقه وقت را نداشت؟

تمیز کردن و نگهداری یخچال و فریزر شما کاری سنگین نیست، با صرف چند دقیقه وقت و چند دستورالعمل ساده میتوانید از باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر یخچال شوید.

بعضی از یخچال های جنرال الکتریک در قسمت بالای دستگاه سیم پیچ دارند. در این صورت ، برق قطع کننده مدار را قطع کرده و دستورالعمل های سازنده را برای ادامه کار دنبال کنید.

در صورت خرابی یخچال فریزر دوو به کجا مراجعه نماییم؟

در صورتی که یخچال فریزر دوو شما خراب شده است، بهترین راه حل این است که به مرکز خدمات مجاز یخچال فریزر دوو مراجعه کنید. در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو تعمیرکاران مجرب و متخصصی مشغول به کار هستند، که در کمترین زمان به محل شما اعزام شده و به تعمیر اصولی دستگاه شما می پردازند. تمامی  تعمیرات در نمایندگی رسمی دوو دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 6 ماهه هستند.

۰ ۰